Кредо: Боги і діти живуть там, де їх підтримують
Проблема: «Формування навичок
самостійного здобуття знань шляхом використання інноваційних технологій».
Інноваційне навчання –альтернатива
традиційному навчанню…, воно являє собою систему, в якій навчальний процес є
цілісною взаємодією двох рівноправних її учасників –учня та вчителя; основна
мета –розвиток особистості та різноманітних форм мислення кожного учня…
Інтерактивні технології в навчальній діяльності
·
робота в групах
·
«Замкнуте коло»
·
«Дерево рішень»
·
«Мікрофон»
·
Аукціон
·
«Метод ПРЕС»
·
«Зміни позицію»
·
рольові ігри
·
навчальний проект
Дискусія
Дискусія належить до групи проблемних методів, має кілька своїх різновидів:
·
Дискусія, пов’язана з поясненням нового матеріалу
·
Дискусія круглого столу
·
Дискусія групова
·
Дискусія оглядова
·
Мозкова атака
Технологія «Між груповий діалог»
1.Вчитель ставить проблему.
2.Ділить клас на групи, пояснює,яку участь в обговоренні вони повинні взяти: ведучого, аналітика, протоколіста, спостерігача.
3.Обговорення проблеми в малих групах.
4.Виступи представників групи перед класом.
5.Продовження дискусії і підведення підсумків.
«Відкритий мікрофон»-дитина говорить в уявний мікрофон лише одне речення, передає мікрофон іншому.
«Мозковий штурм».
- Переказ ланцюжком
- Читання у ролях
- Інтерв’ю з письменником, героєм
- Переказ від імені…
- Літературні диктанти з взаємоперевіркою
На етапі рефлексії найчастіше пропоную:
- творити сенкан
- Узагальнити знання за допомогою «гронування»
- Закінчити речення «Сьогодні на уроці я дізнався…», « Сьогодні на уроці я зрозумів…
- «вільне письмо»
- «спіймай помилку»
Форми домашнього завдання
- Скласти літературний диктант ( по життєвому шляху письменника , по змісту твору, по характеристиці образу тощо)
- написати лист автору або герою
- написати продовження твору
- проілюструвати книгу
- скласти сценарій
- підготувати розповідь від імені героя, автора
- скласти власні твори того чи іншого жанру( сонет, хоку, танка, есе...)
- написати сенкан
Немає коментарів:
Дописати коментар